10 Kasım 2015 Salı

Bloglar Arası Yorumlaşmanın Önemi


Sevgili Balköpüğü Blog der ki=

"Instagram çıktı, blogların pabucu biraz dama atıldı. Hem bloggerlara anlık paylaşımlar daha kolay geliyor, hem de okuyucular sosyal medya sayesinde her şeyden anlık olarak haberdar oluyor. Hal böyle olunca bloglara girip uzun uzun yazıları okumayı herkes tercih etmiyor.

Instagram ya da sosyal medyanın herhangi bir kanalı blogların yerini kesinlikle tutamaz. Blog dediğimiz online günlükte yazdığımız her şey internet aleminde kalıyor. Sosyal medya ise oldukça anlık. Yazıyorsunuz, paylaşıyorsunuz seneler sonra orada duracaklarının ya da insanların ona ulaşabileceklerinin garantisi yok. Bu yüzden tamamen sosyal medyaya yönelen, bloglarını boşlayan bloggerlara sesleniyorum, hiç iyi bir şey yapmıyorsunuz :)

Geçen yazdığım kurallara gelen yorumlardan sonra bugün bloglar arası yorumlaşmanın öneminden bahsetmek istedim.." 


bloglara yorum yazmak, hem blog yazarlarını teşvik ve mutlu eder hem de verilen emeğe saygı duyulduğunu gösterir. Bu kısmı özellikle okuyuculara söylüyorum :)

Blog yazarı olanlar için durum biraz daha farklı. Tabii ki yorumlar sayesinde kurulan dostluklar çok önemli ama bizim için yorumların farklı önemleri de var.

Yorumların Seo'ya Etkisi
Seo'yla az çok ilgilenen insanlar yorumların nasıl büyük etkisi olduğunu bilip diğer bloglara yorum bırakırlar. Hatta sizin de blogunuza çoğunlukla bir kelimelik, altında linkli yorumlar gelir.
Bu mu doğru olan? Tabii ki hayır. Yalnızca seo için yapılan yorumlar çok itici duruyor. Çoğunlukla silip yayınlamıyorum bile.
Yorumlara farketmeden blog linkini yayınlayanlar da var. Bilmeyenler için açıklayayım. Farklı sitelerden link almak, sizin sitenize artı puan sağlar. Bunun için illa ki yazıya linkinizi yazmak zorunda da değilsiniz, zaten profil linkiniz yorumunuzda çıkıyor.
Özetle yazıyı gerçekten okuyup, içten bir yorum yazmak size seo açısından fayda sağlayacaktır. Özellikle çok okunan bloglara yorum bırakıp böyle bir avantaj kazanabilirsiniz.

Yorumların Tanınmanıza Etkisi
Sevdiğiniz bloglara yorum bıraktıkça o yorumlar yazar tarafından dikkate alınır. Çoğunlukla yazar ve okuyucuları sizi merak edip sitenize girecek, hatta yorum bırakacaktır. Bu sayede özellikle yeni başlayan bloggerlar trafik elde edebilir, bu sayede yeni dostluklar kurabilirler. Ben bunun ismini yorum dostluğu koydum :)

Bu anlattıklarımdan sonra umarım siz de zaman ayırıp sevdiğiniz bloglara yorum yazmaya başlarsınız. Kısa zamanda etkisini göreceksiniz.

Yorumları seo ya da menfaat için değil, gerçekten içinizden geldiği için yazmalısınız. Yorum dostlukları çok keyifli oluyor emin olun.

Hatta gelin, birlikte bir oyun başlatalım. Bu yazının altına yorum yazan arkadaşların bloglarını ziyaret edelim, yorum yazalım. Onlar da bize geri yorum yazsınlar :) Böylece yorum dostluğu kurmak ve gözden kaçan, daha önce keşfetmediğimiz yeni bloggerlar tanımak için bir fırsat olmuş olur.

Ben oyunu başlatıyorum, isteyen herkes katılabilir, arkadaşlarını haberdar edebilir :)"

Ben de Balköpüğü Blog 'un buradaki duyuru yazısına yorum yazmıştım ve duyuracağım demiştim kısmet bugüneymiş artık ne çeşit tembelsem:) Ha bu arada sevgili Balköpüğü bana halen yorum yazmadın:) 

Ne dersiniz bu oyuna devam edelim mi sevgili blogdaşlarım, sevgili okurlarım?

Haydi bu yazının altına yorum yazan arkadaşların bloglarını ziyaret edelim, yorum yazalım. Onlar da bize geri yorum yazsınlar :) Ne dersiniz...

Beraber söylüyoruz=

Buraları yıkılıyo yorumdan yıkılıyo Blogu her açışımda gözüme bir yorum takılıyo....:):):)

Haydi siz de bloguma link vererek bu yazıyı paylaşınız çoğalalım..


114 yorum:

  1. yorum dostluğu ne güzelmiş :)
    ben de çok özledim eski blog günlerini, yorumların azaldığı gibi blog yazıları da azaldı malesef :(

    YanıtlaSil
  2. Emeğin için teşekkür ederim canım.çok güzel bir konuya değinmişsin.blog her zaman kalıcıdır..ama malesef bizim insanımız yorum yazmaya üşenir sadece resimlere bakar ve gider...blog yayınlarında takipçilerin yorumları olunca herşey daha güzel oluyor..takipçi sayısı günlük bakılan sayı güzel ama yorum malesef yokk..üşenmeyin lütfen yorum yazın...:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ben tşk. ettim.Umarım bundan sonra yorumlar hakkettiği değeri bulur

      Sil
  3. Benim hiçbir sosyal medya erişimim yok :) Eskiden vardı hepsini dondurdum belki evlendikten sonra Eşimle ortak kullanırım.. Eskiden çok sıkı fıkıydım facebook , twitter, instagram v.s. dondurduktan sonra bir süre yokluğunu aramadım mı aradım sonra da unuttum gitti sanki hiç kullanmıyormuşum gibi :) Blog bence geleceğe yönelik bırakabileceğimiz miraslardan biri. Ben bile bazen eski yazılarımı okuyorum gülüyorum .. Hatta kendimde ki değişimleri fark ediyorum. Gittikçe yazılarımı düzeltmişim , gittikçe birşeyleri öğrenmişim diyorum.. Blog yazmaya tam anlamıyla başladığımda daha sevgilim askerdeydi , sonra geldi bir sonra evlenme teklifi aldım üzerine nişan şimdi de evlilik yolundayız bu süre içinde ki herşeyi en ince ayrıntısına kadar da yazıyorum :) Güzel bir paylaşım olmuş..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nişanlınla mutluluklar dilerim, blog yazıların daim olsun..Blog yazmak şahane..

      Sil
  4. yorum dostluğu ne kadar da doğru bir kelime :)

    YanıtlaSil
  5. blog yazmaya başladığım ilk zamanlarda balköpüğü bu yazıyı yazmıştı ve ben tesadüf görüp yorum yapmıştım. ve hemen sonrasında birden takipçi sayım ve gelen yorumlar artmıştı. Ben de okuduğum yazılara zamanım elverdiğince yorum yapıyorum.))

    YanıtlaSil
  6. ben yeni basladığım zamanlarda yani geçen sene :) tek yaptığım hatta önceliğim her okudugum yazıya yorum yapmaktı bu sayede cok güzel dostluklarda kazandım okuyucu da kazandım :) ama maalesef hala yorumun önemini bilmeyen çok fazla blogger var. Hatırlatmanız güzel olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler..Benim de oldu güzel dostluklarım bu çok güzel bir şey.Umarım yorum daha çok önemsenir.

      Sil
  7. Yorumların ne kadar önemli olduğunu blog yazmaya başladığımda fark ettim. Önceleri sadece okuyucuydum. Yazıyordum ama beni okuyor mu insanlar, ne düşünüyorlar acaba? diye düşünüyordum. Hatta bırakmayı düşündüğüm zamanlarda gelen yorumlar devam etmemi sağladı. Yorum demek "seni okuyorum, önemsiyorum, fikirlerin benim için değerli" demek bence. Bu etkinlikte çok farklı ve güzel olmuş. Ben de blog keşif etkinliği yaptım. Seni de beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar bize can veriyor haklısın canım.Geliyorum etkinliğine..

      Sil
  8. Yorumlar gerçekten değerli hatta insanda yazma şevki uyandırıyor. Yalnız olmadığınızı hissediyorsunuz. Ama insan bazen yazacak kelime bulamıyor, bazen ne yazsa o yazının altına eksik olacakmış gibi hissediyor. En azından bana oluyor ve o zamanlarda sadece okuyor ve gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sana olan zaman zaman bana da oluyor biliyor musun?

      Sil
  9. Durumu çok güzel açıklamışsın gerçekten. İnsan blogunda yazılarının okunduğunu, yorum yapıldığını görünce mutlu oluyor tabiki. Ama sadece ben sana geldim sen de bana gel şeklinde yapılan ve link bırakılan yorumları şahsen ben yayınlamıyorum çünkü emeğime saygı için yapılmış bir yorum değiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın.Yine de ne olursan ol yine gel diyorum ben yorum yazana:)

      Sil
  10. Yorumlaşma olsaydı şu an daha fazla güzel blog keşfedebilirdim diyorum.

    YanıtlaSil
  11. Yorum yazmanın önemini son zamanlarda daha iyi anladım, yazıyı okuyup geçmektense yorum yazmak hem yazarı hemde yorumu bırakan bloggerı sevindirir diye düşünüyorum. Yazı için ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle blogumuza yapılan yorumlarla mutluyuz.Ben tşk. ettim yorumunuza..

      Sil
  12. Haklısınız; biz blog dostları, yorumları severiz. Her güzel yorumda ilk yazımızı yazar gibi heyecanlanırız, en küçük olumsuzlukta süngümüz düşer, üzülürüz. Kabalık yapanlara ne diyeceğimizi bilemeyiz, o günümüz berbat olur hatta.. Aslında biz blog tutkunları biraz duygusal, biraz da kırılganız sanırım. Zaten iç dünyamızı taşıyabilseydik yazar mıydık....
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel ifade etmişsin ki bizi sen bizi çözmüşsün..Sevgiler..

      Sil
  13. Bazen bir yazı okuduğunuzda kendinize öyle yakın düşünceler buluyorsunuz ki yorum yazma ihtiyacını duyuyorsunuz. Bazen de sırf yazmak için yazmak gelmiyor içinizden. Ben yorumlarda içtenlik arıyorum. 1-2 kelimelik cümlelerle yazılan yorumlar da bana farklı geliyor.
    Dayanışma içinde olmak, düşünce paylaşmak güzel. Ve belki çok sayıda blog izlemek değil de "seçici" olarak yazışabileceği kadar bloğa üye olmak.(Kişisel fikrim)
    Ne güzel bir çabaya girmişsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Dayanışma içinde olmak, düşünce paylaşmak güzel." çok haklısın..Teşekkür ederim, sevgiler..

      Sil
  14. bende özledim valla bir sürü yorum gördüğüm günleri şimdi tektük yorum gelir oldu üzülüyorum acaba diyorum ki okunmuyormu ne bilim kendimi böyle yalnız hissediyorum ama yorumlaşmak cidden çok zöel birşey ben ufak bir teşekkür olsa bile okuduğum şeye yorum yapan biriyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın canım özlüyoruz, nice bloglamalara nice yorumlarda buluşmalara

      Sil
  15. Merhabaa ,söylediklerinize katılıyorum,benim blog açmamın sebebi yorumları okumaktı...Blog dünyasından bile haberim yokken aradığım bir şey beni dikiş bloglarına götürdü,ordan sık sık ziyaret etmeye başladım ve yorumları okuyordum ve o samimiyet öyle hoşuma gitti ki ,çevremde pek dikişle uğraşan olmadığı için hasret kaldığım dikiş muhabbetini yapmak için blog açtım...Yoksa ben zaten dikiş dikiyorum,dikiyorum ,giyiyorum,fikir çok kafamda,çevremdekiler beğeniyor diktiklerimi falan ......Blog açtım tabii çok heyecanlanıyorum,hemen bakıyorum,ilk anladığım yorum için insanların kendilerini fazlaca kastıkları,cimriler,bakıyorlar ama beğendiklerini ya da güzel bir temenniyi çok görüyorlar...O yüzden ilk yorum yapanların yeri başkadır bende...Bir de yazmışlar yorumlarınız benim için çok önemli,ya da yorum için teşekkür ederim gibi ifadeler...Çok samimice yorum yazıyorum,ne cevap yazmış diye merak ediyorum,çünkü önemsiyorum ,bir bakıyorum yok,iki bakıyorum yok yok yok yok ...İlk günler bunu önemsiyordum ama artık aldırmıyorum ..Heyecanla yorum yapıp da cevap almadıysam ve karşılığını görmediysem bir daha o bloğun hiçbir yayınını okumuyorum bile..paylaşılan duygular beni çok mutlu ediyor çünkü....Bunlar olumsuzluklar amaaa bir de öyle güzel insanlar var kii,öyle güzel sayfa dostlukları edindim kii yaşasınnn ,çıkarsız,samimi,içten...Sizin de yorum dostluğu fikriniz çok güzel,ben de içimdekileri söyledim ohhh :))) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel ifade etmişsin blog yorum dünyasını..çıkarsız,samimi,içten dostluklara blog aleminde...Sevgiler canım nice bloglamalara

      Sil
  16. He ben de bekliyorum. Hemen lafımı söylerim. :D

    YanıtlaSil
  17. Blog yazmaya, yaptığım tarifleri paylaşmaya bir kaç senedir devam ediyorum, arada uzaklaşıp mola versemde dönüp dolaşıp bloğa geliyorum ve uzun süren bir tatilden sonra kendimi eve dönmüş gibi hissediyorum, seviyorum blogları blog komşularımı yorumları, bi eline sağlık deseler yetiyor,kendi kendime gülümsüyorum. Herkese sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Doğru bir tespit:) eski blogerleri pek göremiyorum çoğunlukla instegrama kaymışlar. İnstegram çabuk tükenen bir şey o an o kadar yayın dönüyor ki çoğunu kaçırmış oluyorum bende blogtan yanayım :)Yorum kardeşliği mantıklı aslında bende fırsat buldukça ilgimi çeken yayınlara yorumda bulunuyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de İnstagrama yeni girdim ama blogumu boşlamam inşallah. Sevgiler teşekkürler yorumuna..

      Sil
  19. Elimden geldiiğince yorum yazmaya çalışırım. Konuyu sevdiğim ve fikrim olduğu sürece.
    Ama şu da var, bana göre. Yorum yazan şahıs, o yorumuna en, en azından bir teşekkür bekliyor. Bana göre, benim fikrim, o yorumu yayınlamakla iş bitmiyor. yoksa yorumu yazan, kendi kendine konuşmuş gibi hisseder kendini. ben öyleyim. ki yorum yazdığım bloglara bir daha bakarım, cevap verilmiş mi diye.
    ve açıkcası, yazıp yazıp cevapsız kalan yorumlardan sonra yazasım gelmiyor.
    haksız mıyım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım ben de döner bakarım genelde blog sahibi yorumuma ne yazmış diye

      Sil
  20. Blog emek istiyor ve instagram kadar kolay değil bir gün blogların değeri daha iyi anlaşılacak bu nedenle bloğumu asla bırakmıyorum.takipleşmek yorumlaşmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglarımızı bırakmayacağız canım inşallah.Bilmukabele..

      Sil
  21. Sosyal medya nankördür derim hep. Çoğunu kullanıyorum ama bloğumun yeri hep başkadır benim için. Seni de evlendiğimde yazdığım yazının altına bıraktığın yorumla tanıyıp sevmiştim Reyhancım. Yorum kardeşliği, blog dostluğu adı her neyse kalıcı, diğerleri anlık geçici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım blogumuz bebeğimiz büyütüyoruz emekle.Ayyyy canım ben de o yazınla sevmiştim seni sıcacıktın.

      Sil
  22. Haklısınız yorum olmazsa olmazı blogların.. Zamam zaman okumadan da sırf yorum yazmak adına yorum bırakanlar var bazen şaşırıyorum ve takığım bu konuya :D

    YanıtlaSil
  23. Bloglari takip etmek güzel ama aktif takipçi olmak daha da güzel.madem bir iş yapıyoruz, emeklerimizi paylaşıyoruz bloglarımızda o zmaan hakkini vermeliyiz ! Güzel bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
  24. yayınlıycam bugün. önemli tabiiii. bi de sen nerdesiiiin yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım..Ayyyy yokluğum fark edilmiş..Büyük oğlum küçükken kayboldum diyemezdi de kayoldum derdi kayolup kayolup geliyorum:)

      Sil
  25. Kesinlikle katılıyorum yorum önemli. Ben mesela takip ettiğim bloglara elimden geldiğince yorum yapmaya özen gösteririm ve tabi ben de blog arkadaşlarımdan yorum bekliyorum. Böylece insanda yeni şeyler üretme isteği doğuyor yoksa ne kadar hırsla başlarsak başlayalım hevesimiz kırılıyor. :)
    Güzel düşünce olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bize moral oluyor yorumlar..Ben teşekkür ettim yorumun için.

      Sil
  26. Bu makalenize katılıyorum. Hem önemli hem de blog yazarları arasında bir motivasyon oluşturuyor.

    YanıtlaSil
  27. çok üzel bi konuya değinmişsin, ben de bu konuda tembelim biraz. Aslında çok güzel bir takipçiyim ama yorum bırakmak konusunda eksiğim. Bundan sonra ben de daha dikkatli davranıcam, neticede bir yazıyı okuyup bişeyler alıyorsam, yazan kişiye bunu bildirmek önemli. Zaten şöyle bir durum oluştu: ben yorum yapmayı azaltınca benim bloğuma gelen yorumlar da azaldı. Neticede herşey karşılıklı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biz yorum yazınca bloglarımıza da yorum geliyor

      Sil
  28. şimdi duyurdum bakalııııım :)

    YanıtlaSil
  29. Ne güzel yazmış Balköpüğü, siz de iyi ki yayınladınız, işte yorumlaşmanın önemi..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgili Eren :)

      Sil
    2. Teşekkürler...Merve'cim vesile olduğun için sana da teşekkür ettim

      Sil
  30. merhaba ne kadar önemli bir noktaya değinmişsiniz ki çok doğru bir tespit :) bu arada sizi takibe aldım bende beklerim bloğuma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  31. Deep^ten gördüm de geldim ve katılıyorum. Blog dünyasında yorum mihenk taşı gibi bir şey :)
    Bu güzel paylaşım için de ayrıyetten teşekkürler :)
    Hoşçakalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz yaşasın Deep, ben teşekkür ettim güzel yorumunuza.

      Hoşçakalın..

      Sil
  32. Güzel ve kesinlikle desteklenmesi gereken bir konu
    Bloglarımızı terk etmeyelim (:

    YanıtlaSil
  33. Merhabalar,
    İçtenlikle yazılan yorumları okuduğumda o kadar mutlu oluyorum ki. Bana ve yazıma saygı gösterilip, değer verilip okunmuş bir de görüşlerini, sorularını, eklemek istediklerini yorumlamış. Daha ne isteyebilirim ki...
    Bir diğer önemli nokta bana göre, yapılan yoruma verilen cevap. Ben yazarın yazısına değer verip saygı gösterip titizlikle okuyorum, konu ile ilgili desteğimi/sorumu/yazımı bırakıyorum. Yazarın da bana aynı ilgi ile cevap vermesini bekliyorum. Bir çok eski blogger, belki de çok sayıda takipçiye ulaşmanın rehavetiyle, yorumlara cevap vermiyor veya seçerek cevap veriyor. Bu durum üzücü bence. Bir daha o bloğun yazılarını okumak ve yorum yapmak gelmiyor içimden.
    Deep sayesinde tanıdım sizi, ne kadar güzel aktarmışsınız, emeğinize sağlık, geç keşfetmiş olsam da bundan sonra takibinizdeyim. İlginizi çekerse bloğuma da beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, haklısınız..Çok teşekkür ederim..Deep sağolsun.Hoşgeldiniz.Hemen geliyorum.

      Sevgiler..

      Sil
  34. bi yorum da ben yapayım dedim; yorumsuz kalan postlar biraz eksiktir :)

    YanıtlaSil
  35. Çok güze lbir yazı paylaşmışsınız.Epey de yorum almış :) Ben de yorumumu bırakıp Balköpüğü blog a gidiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Bloggerların ilgisi sevindirici haklısınız.

      Sil
  36. Yorum dostluğu ne de güzel bir hitap olmuş. Benim de sayfama davetlisiniz, yorumlarınızı eksik etmeyin :)))

    YanıtlaSil
  37. Ne güzel ya ben eski bol yorumlu blog günlerini özleyenlerdenim blog yazılarım da azaldı istemsiz olarak ama bu etkinlik çok güzel ben de katılmak duyurmak isterim yakın bir zamanda :)

    YanıtlaSil
  38. Valla bu aralar yazmayı düşündüğüm bir konuydu bu.Insanlar neden emeğe saygı için içten bir yorum yazmaktan kaçıyor. .

    YanıtlaSil
  39. Güzel insan Deeptone paylaşmış bizde geldik :) Gerçekten yorum yazmak ve yapılan yorumları okumak insana mutluluk ve keyif veriyor bir sonra ki yazacağın şiiri yazıyı düşündürüyor insana Emeğinize sağlık güzel bir anlatım olmuş

    YanıtlaSil
  40. Çok dogru bir yazi herhalde hepimizin ortak duygularini dile getirdiniz. Daha yorum yazmadan linki paylastim. Keske insanlar bu kadar üsengec olmasa. Benim sasirdigim özel mesajla soru soruyorlar da anonim de olsa yazinin altina yazmaya üseniyor ya da kaçiniyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşımınız için çok merci.Maalesef öyle.

      Sil
  41. oleeeey oleeeey bıp tıs bıp tıs bıp tıs :)

    YanıtlaSil
  42. Ben de bu yazı vesilesiyle sizi tanımış oldum.. Yorumlar gerçekten çok önemli... Emeklerinin birileri tarafından görüldüğünü ve ses verildiğini bilmek mutluluk verici... Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.Katılmamak elde değil..Sevgiler..

      Sil
  43. Reyhan'cım, sen tembelsin ama ben senden de tembel çıktım :) Ne güzel şeyler paylaşılmış yeni görüyorum. Çok teşekkür ederim destek olan, katılan herkese ve sana tabii ki. Birlikte bir bilinç uyandırabildiysek ne mutlu.
    Kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben teşekkür ettim canım vesilen için. Sevgiler..

      Sil
  44. Cidden harika bir şey olur bu *.*

    YanıtlaSil
  45. Ne güzel düşğnmüşsünüz. Ozellıkle yeni sosyal medya araçlarına yönelip Bloğu bırakmak uzun vadede iyi birşey değil. Bloğu sevmemin en birincil nedeni Kalıcı olması. Kaç sene önce ne zaman neler yasamış hissetmiş yazmaya değer görmüşüm, zamanla kendimde neler değişmiş hepsini blog sayesinde daha görsel farkedebiliyorum.
    Ben de sımdı elimden geldiğince ziyaret ediyorum yorum bırakan siteleri kimbilir belki bana cok yakın bulacağım paylaşımlarla karşılaşırım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim.Ne güzel ifade etmişsiniz. İnşallah.Sevgiler..

      Sil
  46. paylaşmak ve paylaştıkça çoğalmak dileğiyle..:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  47. Deep'in blogunda okudum bu yazıyı, güzel ve haklı bir paylaşım olmuş... Umarım bloggerlar üzerinde ki ölü toprağını atar ve kendine gelir.. Eskiden çok renkliydi blog dünyası zaman geçtikte etkisi azalıyor, umarım bu gidişat tersine döner.. Sevdiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenden mutluyum.İnşallah inşallah..

      Sevgiler..

      Sil
  48. Deeptone'dan geldim yorum birakayim dedim...Güzel bir paylasim yapmissiniz tesekkürler...

    Birde ne göreyim " kambersiz dügün olmaz" demissiniz, sizi Instagrama kaptirmisiz :) Blogunuzu ihmal etmezsiniz insallâh...Hayirli ve takipciniz bol olsun :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, çok merci..Ay inşallah..Çok teşekkür ettim.

      Sil
  49. Yorumlar hem yazan herkesi tesvik eder hemde her yorumda bi tecrube yatar yeni fikirlerle ogrenir insan bende bu yuzden bir blog kurdum buyutebilmek gelismek amaciyla.

    YanıtlaSil
  50. Salam. yorumların/rəylərin blogger üçün nə qədər önəmli olduğunu ən yaxşı yenə biz bloggerlər bilirik :)) Hər yeni yorum/rəy görəndə çox sevinib daha yeni yazılar yazmaq gəlir içimdən ama yorum olmayanda niyə sualı çox yorur məni. Nə bəyənilmədi ya niyə az yorum gəldi deyə :/ Bu yazını məhz buna görə xüsusilə bəyəndim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, ne güzel söylemişsin.Bizi biz biliriz en iyi.

      Sil
  51. Ben blogumu açarken tamamen paylaşmak amaçlı açtım, yedihimi, ictigimi, gördüğümu, srvdigimi, sevmediğmi, sevincimi, uzuntumu... Tabi yorum gelince insan seviniyor, karşılıksiz hesapsız dostluklar kuruluyor burada, tesekkürler bu güzel paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de var sağlam dostlarım blogum vesilesiyle ben teşekkür ederim güzel yorumun için.

      Sil
  52. Hay klavyeni öpeyim:)) harika bir yazı olmuş:))
    birde ben yazdım sen yazmadın siliyorum seni kaybol falan lar vardır:)))

    YanıtlaSil
  53. Yeni actigim bir blogum var daha 2 ay oldu ve bu anlattiginizi cok dogru buluyorum 1.si yorum geldiginde kendim sevindigim gibi herkesinde sevindigini dusunuyorum. 2.si ise bende bir cok blogun yorumlarini gorerek baska bloglari kesfediyorum tamamen kazan kazan olusumu bence hepimiz icin hatta blogger icin en doğru tutum elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı olsun blogunuz. Çok güzel söylemişsiniz sağolun..

      Sil
  54. Merhabalar, yazinizi cok begendim yorum kardesligine bende varim. Daha cok tazecik bir sitem var benimde.icimden geldigi gibi nakis nakis islemek insanlarin gonlune degmek istiyorum. Sizide siteme davet etmek begeninize sunmak cok isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, beğenmenize sevindim:) Hayırlı ve daim olsun siteniz.Hemen geliyorum..Sevgiler..

      Sil
  55. Tüm bloğunuzu inceledim,çok hoşuma gitti,hele ki ''yorum dostluğu'' yazınız çok ilgimi çekti,,sizleri artık daha yakından takipteyim,,Bnede sizleri bloğuma ziyarete beklerim,Sevgiyle kalınız

    YanıtlaSil
  56. Merhabalar,bloğunuzu yakından inceleme fırsatını bulabildim,çok beğendim,Yorum dostluğu başlığınızda çok ilgimi çekti,,bloğunuzu yakından takipteyim,,,Bende bloğuma beklerim,,uzun zamandır sizleri sayfamda göremedim,umarım daha sık konuşuruz,,,Sevgiyle Kalın,,,,

    YanıtlaSil
  57. Yıllar sonra blogunuzu fark edip faydalandım. :) https://www.anneolmak.com/ olarak bizim de bir yorumumuz olsun istedik burada. Teşekkürler, iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)