2 Kasım 2010 Salı

Kırkına ne kaldı, Romanın nerde kaldı?

Hahayyyyt..35 yaşında yazarım madem ben de dediğin romanının daha 1. sahifesi ortada yok ...

Bizim orda SAYILI GÜN TEZ GEÇER derler duymadın kanımca..

Sonra kırklanınca yazarım dedin..

En Yamanından okkalı bir ULEYNNNNNN sana bayandan az kullanılmış 1. el, alll

Kırklanmana ne kaldı şurda hey yavrum hey...

Uyuma çuval azı aç bre GAFİLUSSSSS

Ah be edebiyat hocam (: beni 6 mat A sınıfına atarlarken hiç mi için sızlamadı? .(Ühü efekti var burda)

Neymiş efendim okulun seçkinlerini o sınıfa topluyolarmışş..Hay seçkin olmayaydım (Bi daaa ağlama efekti)

Reyhane' nin suçu ne?

Bir de " Ah sen edebiyat okuyacaktın ki" dediydin..

Gördün mü lafla peynir gemisi yürümüyormuş..

Ah ben edebiyat okuyamadım işte..

Yıllar önce ismi hafıza kutumda değil yabancı bir kadın yazarın hayatı anlatılıyordu radyoda..Yazar yazmaya başladığı zaman yazdıkları rağbet görmüyordu hiç matbuat aleminde..

Bir gün annesi dedi ki=

Kızım boşa kürek çekiyon kanımca..Bir şey yazacaksan gerçek hayattan yaz, atıyorum hayat hikayeni yaz mesela..

Anne sözü dinlemek iyidir sevgili okurcan..

Yazar da dinledi ve yazdığı gerçek hikaye çok tutuldu...

Olay budur....

Tamam da hayatımı yazsam olur mu roman?

Ben daha annemin beşiğini tıngır mıngır sallayacak yaşta iken okur idim fotoroman...

Kırkına kadar niye bir roman yazamaz ki insan

Gidelim bir doktora anlarız o zaman

Yıktın perdeyi eyledin viran

Sahibine haber verelim hemannnnnn..

Allah iyiliğini versin Reyhan

5 yorum:

  1. kayılıyorum,edebiyat okunmalıymış :)) sabah sabah güldürdünüz beni :))

    YanıtlaSil
  2. :))Bencede edebiyat okumalıymışsınız ..Geç değil elbette daha yolun yarısı..Mutlu günler..

    YanıtlaSil
  3. :D sen bu yazılarını topla da kitap yapalım yavrum romana ne hacet :) Zaten ilk kitap hep ziyan olurmuş. İkinci kitabın roman olur ;) Dediklerimi yabana atma. Ferhan Şensoy okumanı şiddetle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. bu yazıya yorum yazılır çok beğendim çokk 36 ya ramak kalmış bir bayan olarak:)

    YanıtlaSil
  5. sine'mden,okunmalıymış dimi, offff..

    zeynep,bir offf daha.Geç değil demen içime de su serpti hani..

    Yeşim,ölürüm sana,hahah kim nasıl benim yazıları lo!ahahah demek öyle.Atmam umarım..Ferhangi benim hemşerim aynı zamanda çok sohbeti dinledim ama açıkcası okumadım hiç,okuyak madem

    ece,merci canım.Seni burada görmek ne güzel..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)