19 Kasım 2010 Cuma

The İmam'daki deli tekrarı+Kendinden kaçmak



Dün akşam The İmamı izledim..İyi has da köyün delisinin sürekli tekrarlana repliklerinden içim şişti..Hele o ulan muhtar deyişi var ya..Fazla tekrar ezber bozuyor..Hani imamdaki karizma olmasa izlemekten cayacağım..

Bu arada eşim de ne yani her köyün delisi mi oluyor dedi..

Oluyordu benim küçüklüğümde..Şimdi köylerle pek irtibatım kalmadı, bilemiyorum o nedenle...

Bu sıradışı imam köyde sürekli motoruyla tur atıyor,ona bu kadar hız niye yapıyorsun kaza yapacaksın diyorlar..Bu şekilde kendimden kaçıyorum dedi..

Anaaaaaa, ben de zaman zaman kendimden kaçmak isterim ama bu şeklini heç denemedim..Deneyeniniz var mı?

Senarist Ömer Lütfi METE' ye rahmet dilerim...

Bu arada film alt kimliği ile üst kimliği arasına sıkışanlar tarafından izlensin derim ben..

4 yorum:

  1. ben izlemedim ya güzel miydi?
    :)
    o kdr yazmışsın bunu dememişsin :)
    ona göre bir dahaki denk gelişimde şans vereyim ;)

    YanıtlaSil

  2. Syhn,izle canım sen bence..

    YanıtlaSil
  3. Ben seyredemedim şu deli yüzünden sinir bastı :) bir dahaki sefere seyredeyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyret cnm seyret etrafta deliden çok ne var zaten alışkınız biz:)

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)