4 Haziran 2015 Perşembe

Turuncu Kasa'da indirimli Vichy güneş ürünleri

Yaz sezonu gelince başlarız güneş ürünlerinin peşine düşmeye:) Nitekim düştüm ben de..Zira iki yıl önce güneş ürünlerimizi evde unutup tatile gittik ve bir şey olmaz diyerek deniz güneş olayına girdik, eşim hastanelik oldu bildiğiniz, Kuşadası'nda geceleri resmen acile taşındı.Ve biz erken dönmek zorunda kaldık tatilden, hani derler ya burnundan geldi diye aynen öyle oldu. O nedenle güneş ürünlerini kullanmak elzem.

Hal böyle olunca Turuncu Kasa'da güneş ürünlerinde güzel indirimler olduğunu gördüm..Turuncu Kasa 'daki ürünleri mutlaka inceleyiniz derim ben..

Ben yukarıda görseline yer verdiğim 

Vichy Ideal Soleil SPF 50+ Güneş Sütü 300 ml' yi seçtim.

Aile boyu olması ürünü benim için cazip kıldı.Parabensiz olması daha da cazip hale getirdi.Vichy de güvendiğim bir markadır, çok da ürününü kullanmışlığım vardır.

Hayırlı günler, bol güneşler

3 yorum:

  1. Böyle şeyler kullanmadığım halde buloğunu takip ediyorum :D Belki bir gün lazım olur :D
    Ha bir de seni mimledim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim takibiniz için.Kimbilir?:) Merci mim için.

      Sil
  2. Güzel bir ürünmüş...Sokağa çıkarken korunma amaçlı kullanabilirmiyiz ....

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)