20 Aralık 2014 Cumartesi

Fikri Mühim Bingo paketi



Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Sevgili Fikri Mühim sitesinden geçenlerde harika bir paket aldım..Bingo'nun ürünleri çok hoş bir karton ev içine yerleştirilmişti.Ayrıca Migros'dan Bingo ürünleri indirim kartları da çıktı paketten.Bingoların bu boyu her an elinizin altında kullanabileceğiniz ideal bir boy bence..Umarım Bingo bu boyda da üretim yapar.Hatta aynen böyle ev kutu içinde de satışını yapar.

Ben yıllardır çamaşırlarımda Bingo deterjanı kullanır ve çok iyi sonuç alırım.Daha önce Bingo sıvı çamaşır deterjanı ile ilgili deneyimimi buradaki yazımda paylaşmıştım.Fikri Mühim paketinde Erguvan esintili sıvı deterjan var, erguvan kokusu çok hoşuma gitti, yünlüleri yıkarken toz deterjanlar düşük ısıda çamaşırda kalıntı bırakabiliyor, sıvı deterjanlar bu açıdan büyük kurtarıcı.

Bingo'nun mutfak için olan çamaşır suyu yağ çözücü içeriyor.Benim aradığım ürün de buymuş kesinlikle zira ocak kenarında granit üzüerinde oluşan yağları şahane temizledi.Bu açıdan çok mutluyum.

Bingo krem temizleyiciler ise vazgeçemediğim ürünler arasında..

Ev temizliğim Bingo'ya emanet..

Twitterda ürünlerle ilgili hastag= 

Benim paylaşımlarım için https://twitter.com/reyhanlahersey

Sizlerin Bingo ile arası nasıl?

FikriMühim, 2007 yılında WOMM (Word Of Mouth Marketing – Ağızdan Ağıza Pazarlama) ajansı olarak kurulmuş ve halen Türkiye’de WOMM’un öncüsü ve en önemli WOMM ajansı olarak müşterilerine hizmet vermeye devam etmektedir. 2013 yılında faaliyet alanlarına Pazar Araştırmaları, Sosyal Komünite ve Sosyal Medya İstatistiklerini de ekleyerek pazardaki iddiasını daha da güçlendirmiştir.

Teşekkürler Fikri Mühim..Teşekkürler Bingo..

Siz de Fikri Mühim olun, deneyin paylaşın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)