18 Kasım 2014 Salı

DAMLA SU’DAN SIRA DIŞI BİR ÇALIŞMA: SUYUN SEYAHATNAMESİ


Su reklamlarını bilirsiniz, değil mi? Hepsi birbirinin aynı gibi gelir bana nedense. Hepsini de birbirine karıştırırım zaten. Söze böyle başladım, çünkü geçenlerde karşılaştığım Damla Su projesi bana gerçekten çok farklı ve anlamlı geldi. Projenin adı “Suyun Seyahatnamesi”.

Damla Su, sözünü ettiğim bu projede Mercan Dede ile çalışmış. Ünlü neyzenin doğa ile olan yakınlığı hepimizin malumu, bu nedenle Mercan Dede bence çok iyi bir seçim olmuş. Proje için sanatçı ile birlikte Damla’nın Uludağ kaynağına çıkılmış. Mercan Dede yol boyunca sık sık durmuş, doğanın tadını çıkarmış, ney üflemiş, suyu ve doğayı dinlemiş. Dinlediği bu sesleri de kaydetmiş. Sonra bu seslerle “Yağmur Yağar Taş Üstüne” adlı eseri yeniden yorumlamış. Hem türkü harika hem de klibi. O muhteşem doğa manzaraları eşliğinde Mercan Dede’nin huzur veren neyini dinlemek de ayrı bir güzel olmuş.

Bu son derece farklı proje nedeniyle Damla Su’yu da Mercan Dede’yi  de tebrik etmek gerek. Sonuçta hem ortaya çok güzel bir eser çıkmış hem de kaynak suyu projede gerçekten çok doğal bir şekilde yer almış. 
Eseri dinlemediyseniz mutlaka dinleyin, yolculuğun hikayesini de öğrenin. Doğanın içine siz de bir yolculuk yapın. 



Bir boomads advertorial içeriğidir.

8 yorum:

  1. Damla su nedense pek beğenilen bir su değil ama kampanya güzele benziyor

    YanıtlaSil
  2. Emek verilerek, adım adım sabırlı bir yol izlenerek, damla damla sudan yararlanılarak gerçekten sıra dışı bir çalışma olmuş. Mercan Dede'nin profesyonelliği ekiptekilerin başarısıyla bütünleşmiş. Bazı çalışmalar çok bilinmeyen ürünlere bile artı değer katıyor.

    YanıtlaSil
  3. Damla su'yu pek sevmiyorum. Fakat bu video fikrimi değiştirecek gibi.
    Üstelik Mercan Dede eşliğinde.
    Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. mercan dede'yi çok severim,
    iyi bir tanıtım :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)