10 Nisan 2014 Perşembe

Gelll vatandaşş gellll! Boyun kırışıklığından kurtul!

Daha önce söylemiş miydim bilmiyorum sayın okur.Benim evim çantalarım işyerindeki çekmecelerim, kısacası önüm sağım solum vs.vs. gazete küpürleri, notlar ile doludur.Zaman zaman kontrol eder kimini atarım.Az önce birine rastladım, bir dergiden kesmişim dura dura yıpranmış:) Boyun kırışıklığından kurtulmak için birtakım öneriler var, ben uygularım demişim henüz bir adım atmamışım, belki de çözümdür deneyeniniz olursa buraya yazsa da bilsek.

Efendimmmm boynunuzdaki kırışıklıkları yok etmek için, kalın bir limon dilimi ile boynunuzu iyice ovun.Limon suyu boyunda 15 dakika kaldıktan sonra bol ılık su ile yıkayın.Boynunuza krem sürmeden önce sıcak suya batırılmış havluyu boynunuza sararak 15-20 dakika bırakın.Kremi de aşağıdan yukarı doğru kaydırmak suretiyle sürün."Kırışıklıklardan en kısa zamanda kurtulacaksınız." diyor küpürde, oldukça iddialı.

Ben bu tür şeylerde eşeğin kulağına karpuz suyu kaçırmayı seviyorum.Niye 15 dakika kalıyor da 14 değil mesela, 16 dakika kalırsa ne olacak? Demek ki denenmiş illa 15 dakika.

İşin muzipliği bir yana bir kadına boyun kırışıklığı kadar fenası yok.Pakize Suda'nın boyun kırışıklığı için estetik ameliyatı olmadan önceki halini bilen ne demek istediğimi anlamıştır.

İnşallah yukarıdaki yöntem işe yarar.Acaba bu konuda güzellik gurusu Ayşenur Yazıcı ne derler?

25 yorum:

  1. bir denemek lazım :) belki faydalı olur...

    YanıtlaSil
  2. Suna diye bir kadın var. O da sumak bağlatıyordu çeneye. Ameliyatla aldırmış gibi oluyormuş :)

    YanıtlaSil
  3. Geçen gün kalıp ararken elime geldi. Sen yine iyisin.ben birde dosya yapmışım.daha gazetelerin verdikleri dergileri saymiyorum bile:) bir güzellik merkezi açacak kadar bilgi mevcut elimde:) işin komik tarafi atmaya da kıyamıyorum, sararmış sararmışta:) ne yapacaksam.eşimin biriktirdiği bazı araba resimlerini bunlar da ne olacak kalabalık ediyor diye çöpe yolluyorum.:) benimkleri görse tepkisi ne olur acaba? :)

    YanıtlaSil
  4. Hadi inşallah....Deneyelim görelim :)

    YanıtlaSil
  5. Aklımızda olsun kirisirsam denerim

    YanıtlaSil
  6. hayır ne güzel bilgi vermişsin pakize sudayı niye rezil ediyosun :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha sırf sevdiğimden anıyorum niyetim halis Seyhan

      Sil
  7. Aynı kardeşim, o da sorgular neden 14 değil neden 20 değil diye :) Ben okurken bile üşendim yahuuu 1 dklık bir çözümün varsa ben onu alayım :)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben Sule ,benimde sagim solum,arkam,önüm bir yerlerden alinmis norlarla dolu,kitaplarin arasinda,cekmecelerde,not defterleri,kagitlar.Bende sizin gibi arada temizlerim bu notlari atmaya kiyamam.Messilere dönmemek icin arada gerekli.Güzellik receteleri,yemek tarifleri,saglik tipleri,vs...
    Yanliz degilmisim,sevindim.
    Güzel bir blogunuz var...Selamlar...(bu öneriyide not alayim ;) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoşgeldiniz.Ahah aynı benim gibisiniz ne hoş:) Çok sevindim blogumu beğenmenize.Selamlar size de.

      Sil
  9. Varsın kırışsın be cano bu kadar şeyi aynı günde yapamam icat çıkarma başıma :)

    YanıtlaSil
  10. Reyhancığım, doğal sebze ve meyvlelerden evde yapılmış malzeme her zaman "geçici işlevleri" olan sonuçlar verir. Bana sorarsan limondaki sitrik asit beyazlatır, azcık yüzeyi gerer. Bundan dolayı hoş görünüyor olabilir :) Boyun maalesef yağ dokusu olmadan direkt kasların taşıdığı bir bölge. Göğüsleri de taşıyan kasların bir bölümü buradan geçiyor. Göğüs gidince boyun da gidiyor :)) Jimnastik en doğrusu ve boyunu nemsiz bırakmayacak, destek doku proteinleri peptidler filan içeren kremler... Yaş almak ve yaşlanmak arasındaki farkı anlayınca aslında bunların hepsini bırakıp köye gidip ooh bi güzel klorsuz suyla, temiz havayla, GDO'suz ürünlerle yaşayacağız ama kapitalist sistem bizi al-kullan- belki yaşlanmazsın diye öyle güzel tavlıyor ki. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti, esasında söylediklerinizde haklı olduğunuzu hepimiz biliyoruz herkes biliyor da sizin gibi doğrusunu söylemekten imtina ediyor.

      Sil
  11. Yaş ilerledikçe, bütün güzellik ve bakım önerileri o kadar cazip geliyor ki. Vallahi bunu da denerim :))

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)