24 Aralık 2013 Salı

Havlu kenarı örneklerim




Nihayet yıllardır hayal ettiğim, çok istediğim elbise dolabımı yaptırdım, dolayısıyla ona yer açmak için, zira boydan boya duvardan duvara kendisi, sandığımı başka birine verdik, çeyizlik havlularım da açığa çıktı böylelikle, o kadar çok havlum var ve ben o kadar çok seviyorum ki onları, sıra gelmeyen çok havlum var kullanmak adına..İnşallah kısmet olur kullanmak..







Her birinde ayrı birinin emeği var, ben hariç:) Ablalarım,yeğenim, yengem,amcamın hanımı..Sağolsunlar..

Bir diğer havlu kenarı örnekleri için buradaki yazıma tıklayınız.

8 yorum:

  1. Siz türk kadınlarının el becerilerine hep hayranımdır.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık cok güzeller

    YanıtlaSil
  3. Dolabını güzel günlerde kullan canım. Ne iyi olmuştur etraf toparlanmıştir.havlu kenarlarında çok hoş. Güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Kesinlikle derli toplu oldu her şey.Beğenmene sevindim.Çok merci, sevgiler..

      Sil
  4. Hepsi de çok güzel, el emeği göz nuru, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)