17 Temmuz 2013 Çarşamba

Online alışverişte yaşadığınız kötü deneyimleri unutun=Narecza


Bu yazının başlığını http://www.narecza.com sitesinde Hakkımızda bölümünden aşırdım:)

Sizlerle gibi ben de merak ediyorum Narecza'nın bu iddialı hedefini..

Şöyle bir gözatacak olursak Narecza'da neler var diye:

DDF Ürünleri

Neostrata


La Roche Posay


Avene


Bioderma


Benim ilk bakışta gözüme çarpan ürünler..



Peki alışveriş için güvenilirlik ne durumda onu da "Narecza.com dünya standardı haline gelmiş olan web şifreleme sistemi olan SSL (Secure Socket Layer) sistemini kullanmaktadır ve tüm önemli veriler 256 bit şifreleme ile koruma altına alınmaktadır.

SSL yazılımları, Müşteri - İşletme - Banka arasındaki bilgi akışının, çözülme ihtimali matematiksel olarak çok düşük ve teknik açıdan çok zor olan 256 bit teknolojisiyle, şifreli olarak yapılmasını sağlamaktadır. Web üzerinden alışveriş herhangi bir sayfada girilen bütün bilgiler, güvenlik ağı ile şifrelenerek sistemlerimize aktarmakta ve bu sayede dışarıdan bu bilgilerin alınması, okunması ve kullanılması mümkün olmamaktadır. Bu sayede verilen bilgiler personelimiz tarafından dahi görülememektedir." bu şekilde izah ediyorlar.

Bu arada yaşama dair pek çok detayın yer aldığı DermoTV 'yi de es geçmek istemedim.Mesela sitede 

Doğal Güzellik İçin Makyaj Teknikleri videosuna göz atabilirsiniz..


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)