21 Haziran 2013 Cuma

Lacoste Yeni Yasini Kutlamaya Devam Ediyor

Lacoste 80. Yıl kutlamalarına hız kesmeden devam ediyor! Timsahın yeni yaşında ünlü Fransız dostları onu yalnız bırakmadı ve 80. Yıl şerefine özel ürünler tasarladı. Bu markalar arasında Baccart, Bernardaud, Boucheron, Christofle, Fauchon, Goyard, Hermes, ST Dupont ve Veuve Clicquot bulunuyor.  Fransa’nın Paris şehrinde bulunan ‘Roland Garros’ tenis stadında sergilenen bu özel ürünleri dünyanın her yerinden gelen ziyaretçiler görme fırsatı buldu.

İşte sergilenen ürünlerden bazıları...


Buna bayıldım,benim olsaydı ya!




5 yorum:

  1. 4.resimdeki canta super son resim ne ki ? Onu anlamadim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çantada benim de gözüm kalmıştı..Son resim kalem..

      Sil
  2. yeşil beyaz çantayı istiyorum :(

    YanıtlaSil
  3. çok başarılı. bende ilk resimdekini çok beğendim. baccarat mı o?

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)