18 Haziran 2013 Salı

4215 blog izliyorum,2009 izleyicim var,kalan 2206 bloggerım nerede?

Şimdi yazımın başlığı nereden çıktı okurcum biliyor musun?

Bir çok blogda görmüşsünüzdür Google Reader 1 Temmuz' da kapanıyormuş.Dolayısıyla artık blogları google hesabı ile izlemeye alamayacağız.Bu durumda Bloglovin imdadımıza yetişecekmiş.Bloglovine üye olup artık blogları buradan izlemeye alacak, ve blogumuzu da bloglovin hesabıyla izlemeye alacaklarmış.

Ben de bugün Bloglovin hesabı açtım ve izlediğim blogları Bloglovine aktarırken bir de ne göreyim.Ben meğer 4215 blogu takip ediyormuşum.Blogumdaki takipçi sayım da 2009..Eeeee o zaman takip ettiğim bu 4215 bloggerın 2206 'sı beni takip etmiyor demek, kaldı ki 2009 takipçimden hepsi de blogger değildir..

Çabbukkkkkk benim takip ettiğim ama beni takip etmeyen bloggerlar buraya gelsin..

Siz beni beğenmiyor musunuz yoksa?:)))))))))))

Aşağıya kopyaladım,bloglovin halen daha aktarmaya devam ediyor 4215 takibimdeki blogu...

Beni bloglovinden takip etmek isterseniz aşağıdaki buraya tıklayıp follow yapabilirsiniz.



Importing...

This may take a few minutes (3125/4215)



32 yorum:

  1. Hayırlı olsun.Eski sistem çok daha iyi ve güzeldi.Yeni sistem google+ ya geçtiğimden beri hala bocalıyorum.Bazı blogger arkadaşlarımla iletişim bilgileri olmadığı için bağlarım koptu.Eski readar sistemi çok iyiydi.Buna da alışacağız artık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cnm.Çabuk alışırız umarım,sevgiler.

      Sil
  2. Mesela benim de takipçi sayım azalmış,nasıl oldu anlamadım :(

    YanıtlaSil
  3. Reyhancım niye şaşırıyorsun ki hep öyle olur zaten aramızda ben merkezli insan çok.. Bazıları sende takibe aldıktan bir süre sonra gelip siliyor.. Bizde safsaf takip ediyoruz :) bu arada 2009 da bloğunu açmışsın ve 2009 izleyicin var :)
    ben güvenli internet nedeni ile bloglovine giremiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmmm,öyle mi diyosun,fena o zaman:) İyi tespitte 2009'da açılan blogun 2009 izleyeni var

      Sil
  4. ay daha ben buna bakamadım bile. bloglovinle ilgili de hiç ama hiç bilgim yok. bir ara incelemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az sonra Bloglovinle ilgili yazı yayınlayacağım bakarsın cnm.

      Sil
  5. bloglovin de de izlemeye aldım.ama bu sistem daha iyi gibi.Hangi yayını giriyorsak hemen görüyoruz.:)Sevgiler.bahceperim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,bakalım alışalım hele bir bloglovine..

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Az sonra burada buna dair post yayınlayacağım cnm..

      Sil
  7. Hakkaten nerde bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilebilsem..Kalan sağlar bizimdir diyorum artık:)

      Sil
  8. Bu bloglovin ne iş abla anlamadı ben :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balayı cicişi, biraz sonraki postumu okuyup denileni yap bakim:)

      Sil
  9. ben bu haberi kaçırmışım , bir araştırayım neymiş bu blogvin.zor oluyor mu aktarım?

    YanıtlaSil
  10. Ne demek sevmemek. İşte burdayım hazır ve de nazır..:))
    Hemen bloglovin de de takibe alıyorum sizi..
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/
    Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merci, sevilmek iyi geliyor tabii insana..BEn de takibe alayım m sizi bloglovinde..Selam ve sevgiyle..

      Sil
  11. bende şuan okudum bloglovin i
    bilgilendim teşekkür ederim :)
    diğer izleyicilerim nerede demişsin ya
    sanırım yorum yazıp okudukça güncel tutuluyor izleyiciler
    galiba, yani ben öyle düşünüyorum

    yeni yazıyı merakla bekliyorum bende
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,yardımcı olabildimse ne mutlu bana.En azından takipten vazgeçmesin izleyici:)Yeni yazıyı ancak yazabildim, sevgiler..

      Sil
  12. Seni takip etmeyen kaybeder abla;)

    YanıtlaSil
  13. aktarma nasıl oluyor öğrenmeye gelmiştim ama bulamadım o postunu :(

    YanıtlaSil
  14. Blogumda seni bekleyen birşey var ama bakmayacak mısın hala :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ettim,bi koşu baktım çok mutlu oldum..

      Sil
  15. Merhaba canım,
    Bloglovine izleyicilerimi aktaramadım yazında anlatmışsın ama sadece 1 izleyici yüklüyor neden olabilir....
    Şimdiden teşekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,aynı adımları takip ettiyseniz sorun olmaması lazım ama, tekrar deneseniz.

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)