28 Ocak 2013 Pazartesi

BumerangDeneyimGunleri 'nden Singer hediyelerim

Blogumu takip edenler bu ve buradaki yazılarımdan hatırlıyordur BumerangDeneyimGunleri 'nde Singer'le Kendi Modanı Yarat etkinliği'ne iştirak ettiğimi.Ve o yazılarda Singer'in katılımcılar için zarif bir hediye kutusu hazırladığını, merak edenler için işte Singer hediyelerim=






Bu dikiş setine bayıldım bayıldım, tam benlik, her an elimin altında..



Not defterini çantama attım, her an ulaşıp not alayım diye..



Ajandam kişiliğime uygun rengarenk


Singerrrrrrr bundan ben de yapmak istiyorum, yoluy yardım etttttt:)


Aaaaaa Singer'in Hav Temizleyicisi olduğunu bilmiyordum doğrusu..

Singer'cim sen de az değilmişsin, zamana neler sığdırmışsın, çok çalışmışsın çokkkkk, tebrikler ve her şey için bir kez daha kocaman teşekkürler...

Yazımı okuyan herkese kendi söküğünü dikemeyen terzi gibi olmayacağı günler diliyorum...




5 yorum:

  1. hediyelerini severek kullan...
    çok ciciler...

    YanıtlaSil
  2. hediyeler çok güzel her evin ihtiyacı:) güle güle kullanın

    YanıtlaSil

  3. Gurme Şirine,çok teşekkür ederim..

    tuğba yıldırım,sağolasın

    bir kase lezzet,çok teşekkür ederim


    YanıtlaSil
  4. Ne tatlı hediyeler vermişler ^^
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)