18 Ekim 2012 Perşembe

Benden akrobat olmazdı!

Bu yıl şehrimde düzenlenmiş olan 23 Nisan Uluslararası Çocuk Şenliği Eğitim ve Eğlence Fuarı'nda Çin akrobasi topluluğunun yapmış olduğu gösterilerden çekmiş olduğum bir kaç fotoya rastladım az önce foto arşivimde.. 





Ben burada omuzlara çıkan olaydım, çıktığımla yeri boylardım emin olun..




Hele şurda Allah esirgesin ne şekilde yere düşerdim kimbilir?



Bu kızcağız da masayı çeviriyor tek ayağıyla yani havaya atıyor öbür ayağını yakalıyor masanın, benim masa artık kafamı gözümü bir güzel dağıtıverirdi..


Velhasıl sayın okur halime şükrediyorum..Bu gözterinin tamamını izlemedim, ama daha sonra Paris sirki fotolarını paylaşacağım sizinle esas zaten benden bir akrobat çıkmayacağına orada karar vermiştim..



7 yorum:

  1. sadece senden değil tatlım. türk halkının pek çoğundan böyle akrobat falan olmaz. bak çinliler her şeyde nasıl iyilerse bunu da başarıyorlar. var mı bizim dünyaca ünlü akrobat grubumuz falan, yada sirk konusunda iyi miyiz sanmam. fazla disiplinliler bebeklikten başlıyorlar bizde nerde, neyse ben de olmak istemezdim zaten :)

    YanıtlaSil
  2. Oyle esnek bir vucudum olmasini o kadar isterdim ki ama malesef bende de olmazdi;)

    YanıtlaSil
  3. valla benden de olmazdı:) izlerken bile zor. Bu arada benim blogum : http://missinem.blogspot.com/, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir blok:)

    Takibe aldım hemen ;)

    YanıtlaSil
  5. Ahahhahaha benden de olmazdı kesin :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)