14 Haziran 2012 Perşembe

Yeşom'dan bana


Sevgili OjeliParmaklar Yeşim'ciğimden gelen cicileri paylaşayım dedim..Dostlardan gelen sıcak bir kargo, ya da dostlara giden sıcak bir kargo gibisi yok..Hele de böyle el emeği olunca tadından yenmiyor diyeceğim ama bir güzel de yendi yahu!


Baksanıza şu güzelliklere, yavrum kursa bile gitmemiş, hüner elinde elinde..


Yavrucanlara büyük sürpriz oldu Yeşim' cim, bayıldılar, bayıldılar,anaları yapamıyor n'apsın gariplerim:)


Bu da bana Dağlar Kızı Reyhan sürprizi, bunu tabii ki de ben hüplettim..




Veeee bu da en az kurabiye tadında bir sürpriz ..



Sevgili Sıtkı Silah'ın çok merak ettiğim Gelen Yolcu kitabı, hemi de benim için imzalatmışsın Yeşim'cim, seni seviyorum...Kitabı okuyup bloga yazacağım bakalım ne der Sıtkı Silah?:)



5 yorum:

  1. Çok uzun zamandır aklımdaydı bu kitabı sana ulaştırmak. Fakat imzalı olması için bekledim canom. Severek okuyacağını umuyorum. Kurabiyeler tadımlık oldu artık kusuruma bakmayın. Beğendiğinize sevindim hepinizi kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Yiyenede yedirtenede, okuyanada okutanada yazanada, yollayanada alanada sevgiler olsun benden :)) İyileri iyileri bulur bu post da onun kanıtı olur işte oka!

    YanıtlaSil
  3. ne güzel kurabiyeler öyle onlar Yeşim.. ellerine sağlık..:-))

    YanıtlaSil
  4. ayyy ne güzel, ne lezzetli bi süpriz olmuş <3 becerikli öcelim benim, öperim onun marifetli ellerini :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bi jestti değilmi abla, ayrıca kurabiyeler bitmesin diye gözüne baktım ama hemencecik bitti..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)