9 Aralık 2011 Cuma

Akıllı Poşet (Magic Live Fresh) deneyimim




Buradaki yazımda sizleri Akıllı Poşetle tanıştırmıştım.Ve o yazımda yeni alınan maydanoz ile deneyime devam edeceğim demiştim.İşte sevgili okur 11 Kasımdaki o maydanozu akıllı poşetten 5 Aralıkta çıkardım.Çok çok az hafif sararma başlamıştı.Çok çok başarılı değil mi? Ben bayıldım..Maydanozlarımı kurtardım sıra başka deneyimlerde, benden haber bekleyin...

Bu arada ürünü Satis noktarinda temin edemeyenler aşağıdaki linklerden de ulaşabilirler..





5 yorum:

  1. Ben de aldım ama daha denemedim, o zaman hemmen buzdolabındakileri poşetleyeyim ben bir koşu :)

    YanıtlaSil
  2. reyhoş bak harbi denenmeli sevdim oni .)

    YanıtlaSil
  3. Esse'de maydanoz saklama sürahileri vardı, saplarının dibi suda kalacak şekilde. Ben de normal bir sürahi ile denedim. Daha uzun dayandı. Annem de gazete kağıdına sarıyor. O da daha uzun dayandırıyor.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)