31 Aralık 2011 Cumartesi

Melis Uslu zarafeti kolyem


Sevgili  Melis USLU ' yu keşfedeli çok olmadı..Tesadüfen rastladım facebook ta..Ve işte benim Melis USLU tasarımı kolyem..İtiraf etmeliyim ki ben bir aksesuar tutkunuyum..Hele bir aralar öyle çok aksesuar alışverişi yapardım ki, ve o alışverişlerimden iliklerime kadar öyle bir haz alırdım ki..Dolayısı ile aksesuardan da anlarım az çok..Bu kolyeye bayıldım, farklı, zarif, doğal....Teşekkürler Melis USLU..Başarın daim olsun..










Sizlerde Melis USLU' yu keşfetmek ve gerek blogda gerekse facede profiline yazdıklarına tebessüm etmek üstelik de 500. kişiye kadar her 100. kişiden biri olup hediye kazanmak isterseniz haydi buraya! 


Unutmadan yeni yılınızı kutlar, 2012' inizin harikulâde geçmesini dilerim..


Trendyol ve Sebamed hediyelerimi de kaçırmayın emi...:)

3 yorum:

  1. güle güle kullanacağın güzelliklerle dolu yeni bir yıl dileklerimle...

    YanıtlaSil

  2. mine,çok teşekkürler,mutlu yıllar..

    ♥GÖNÜL ÇELEN♥, mutlu yıllar canım..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)