16 Ekim 2011 Pazar

Senem'im beni mimlediydi

Vallahi ancak fırsat yaratabildim Senem' cim affola gecikmeye...


Bir de mimlerken benim için Sevgili Reyhan olmassa olmaz :) demişsin ya kalbimi fethettin bir kez daha..


Sanal alemde de dost bulunabiliyor biliyor muydun bunu sayın okur? Biz Senem' le bir sütlaç meselesinden tanıştık, daha yüzyüze görüşemedik..Seviyorum onu, vefalıdır biliyorum, ben hep vefalıları sevdim zaten en çok.. 

Mim konusu şuymuş efendim=Tek başınıza bir adaya düşecek olsak,yada Ay'a gidecek olsak, ya da deniz'in ortasında bir tahta parçasının üzerinde olsaymışız bile yanınızda götürmek istediğiniz 4 tarif nedir diye sormuşlar. Bir de resimleri ile istiyorlarmış. 


İsterler tabii tuzları kuru adaya,aya,tahtaya reva görülen biziz:)


Bir kere ben çikolata almadan hiç bir yere düşmem, bu konuda çok inadımdır.Şimdi vereceğim tariflerin yanında birer kuple çikolata da varsayın, ok...


Farz-ı mesel ben bir adaya düştüm..Yanıma şöyle orta acılı bir adana kebap alır, bir güzel yer ondan sonra ağlanacak halime ağlarım, yemeden ağlama yok:)



Aya gidecek olsam orta halli bir kuruyemiş tabağı alırım..Ayda çekirdek çitleme hep hayalimdi, bu vesile ile bunu da aradan çıkarmış olurum..Normalde mimde tarif istiyor ama, ne bileyim ayol ben kuruyemişler nasıl yapılıyor:)


Deniz ortasında tahta parçasına tutunuyor olsamdı Un helvası alırdım yanıma, böylelikle kendi helvamı kendim yemiş olurdum..


Un helvasının tarifine gelince tereyağında unu kavurup, şerbetini dökün üzerine yeterli...

Mimlediklerim=





5 yorum:

  1. aaaa beni mimlemişsin kuzum ya:)))çok mutlu oldum,seviyorum ben mimlenmeyi:))çok teşekkür ederim tatlım benim.gerçi hiç yemek yapmışlığım yok ama olsun ennnn sevdiğim şeylerin tariflerini öğreneyim yazayım ben de değil mi:))hem belki vesile de olur bu yemek öğrenmeme:))bu hafta yıllık izin aldım,hafta içinde cevaplamayı planlıyorum mimini.öpüyorum çook,xoxo

    YanıtlaSil
  2. kendi helvanızı yeme esprisinde güldüm eşim hayırdır dedi anlattım suratıma tuhaf tuhaf baktı adam birinin helvasını yemeye ne gülüyosu diye nasıl anlatacam deniz ortasında elinde çatal vs diye

    YanıtlaSil
  3. Canım bende seni çok seviyorum. Sabah ilk işim reyhanım ne yazmış bakayım la geçiyor. sabahları türk kahvem ve reyhanla herşeyle başlar :)) Ah o sütlaçla başladı zaten bu blog sevdam sen vesile oldun sayılır aklımda vardı ama biri beni itelemesi gerekiyormuş.Bir gün mutlaka tanışmalıyız da :D

    YanıtlaSil
  4. günaydın...
    neler var neler yok diye bir bakayım dedim
    gördüm, aldım, gidiyorum :)

    YanıtlaSil

  5. gülümse,eyvallah canım ben de seni seviyorum.

    mor menekşe, ha ha ha, çok tatlısın!

    Senem,bak artık, yoğunsun, bana bakamıyon, ühüüüü:) Vesile olabildimse ne güzel..

    Aynur (Küçük Hala),canımsın..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)