24 Ekim 2011 Pazartesi

Kız Twitter öpüyorum annem seni

Haydaaaa! Nettin sen reyhane, twitterı kız ettin! Bakıyorum bu konuda sınır tanımıyorsun, daha önce de google' ı bacı etmiştin diyeceksen, dinle bakkkkk...

Yok kuzum bu feministsel bir durum deel, tamamen duygusal..

Şöylekine...Bu kurban olduğumun Twitterı var ya Van depreminden bu yana çok gözüme girdi..Çok anaç gördüm ben onu dünden beri..Bağrından nice yardım talepleri, nice duyurular koptu gitti öteye beriye..Güzel sonuçlar alındı, alınıyor..Alınacak..Haaa arada yanlış şeyler de oluyor ama twitter civanları prim vermiyor..

Hani 140 karakterle bizi sınırlayan twitterı nerelere şikayet etsek diyorlardı ya...Artık bir kez daha tescillendi,  önemli olan boyu değil işlevi..

Bu bağlamda gördük ki, SOS durumlarında twitterı tek, Facebooku es geçeceksin...Bknz..=Twitter sayesinde 3 kişinin gri betonlar altından kurtulduğunu açıkladı Akut Genel Sekreteri.

Ben twitterda yardımlar konusunda gayet güzel bir dayanışma görüyorum, daim olsun diliyorum..

17 Ağustos Kocaeli depremini yaşayan biri olarak Van' da yaşanılanlara vakıfım..Van depreminde hayatını kaybedenlere Allah' tan rahmet, yaralılara acil şifa, kaybı olanlara sabır diliyorum...Van yarası tez elden sarılsın temenni ediyorum..

2 yorum:

  1. Yüreğine, kalemine kurban olduğum. Doğru dersin civanım. Allah bir daha yaşatmasın böyle bir acıyı :(

    YanıtlaSil
  2. ahhh gülümm ah..
    rabbim yardımcıları olsun inşallah...
    kenetlenip bir olma günü şu an...
    minicikte olsa bir yara sarılsa sayemizdene mutlu bize...
    uçup uçup gidesim war bir ele uzanabilmek için...:((
    ahh bir mümkün olaydı..
    :((

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)