23 Mayıs 2011 Pazartesi

Kipling Mini Makyaj Çantası isteyennnn!

Kiplingin çok sevdiğim bir çantası ile bu yazımda bir kombin yapmış ve Kiplingin face sayfasında da kombinimi paylaşmıştım.Sevgili Kipling facede  "Kipling Turkey ‎:) Biz de çantamız ile uyumlu kombininizi çok sevdik... Bu kombinle alakalı en güzel yorumu yapan 3 kişiye de mini makyaj çantası hediye edeceğiz..." yazmış..Kombinimin beğenilmesi çok hoşuma gitti..Zira ilk defa kombin yaptım ben..

Siz de mini makyaj çantası kazanmak isterseniz buradan katılım yapabilirsiniz..Ya da blogumdaki kombin yazıma da yorum yazarak katılabilirsiniz..


Yorumlarınızı Cuma akşamına kadar yapabilirsiniz... Pazartesi günü kazanan kişiler açıklanıp, kendileri ile iletişime geçilecek...



3 yorum:

  1. Ooo balam diyorum sana arada yap kombinler paylaş bizimle :) Çok sevindim beğenilmesine :) akşam facede gereken yapılacaktır ;) Cano kombin yazına link vermemişsin bi el atıver ona da hacı :)

    YanıtlaSil
  2. ilginc blog icin tesekkur

    YanıtlaSil
  3. yaza uygun cıvıl cıvıl bir kombin olmuş..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)