22 Şubat 2011 Salı

Şu kalbe yüz vere vere başımıza çıkardınız,tasarlayacak başka iç organı mı yok?

Nedir arkadaş bu kalpten çektiğimiz ne lafdan alıyor, ne halden,pasa bir bildiğini okumalar.

Ama buna siz yüz verdiniz,gördünüz mü nasıl da başımıza çıktı?..

Sanırsın Saba melikesi Belkıs..

Bir caka bir caka..

Ee tabii o kadar hayatımıza kattık ki bunu..

Yok kalpli yastık, yok kalpli kolye, yok o yok bu..

Bırakın şunun yakasını..

Gelin şunu bir süre yok sayalım da adam edelim..

Diğer iç organları daha mı az mühim?

Düğün davetiyelerinde siz hiç gördünüz mü bir mide resmi, sanki erkeğin kalbine giden yol bildiğin asfalttan geçiyor haaa...

Yapın bir düğün davetiyesi şöyle adam gibi, geçirin yolu mideden damadın kalbine ulaştırın da belki gelin kızımız olayın önemini kavrayıp, evlenince pasa anasını cep telefonundan arayacağına (GSM firmaları kızmaca gücenmece yok burada), ana ben koca buldum sen de bu koca nasıl doyar onu bir öğret bakem desin dimi ama...

Bak bekliyorum böbrekti, kalınbağırsaktı, akciğerdi tasarımlarınızı..Hadi bağalımmm...

6 yorum:

  1. Çok yaşa sen e mi? Komik kadınım benim :) nasıl da aklına gelir bütün bunlar. Doğru diyon da kim yapar ki mideli davetiye?

    YanıtlaSil
  2. süpersinnn :))
    eğlencelik mim hazır
    http://habinos.blogspot.com/2011/02/eglencelik-mim.html

    buyrunnnn :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Hay allam ya haklı kadın bu yüzdendir ki; özel günlerde şu takısı bu şeysi satmam tasarlamam hacı nokta...

    Bu arada sana ayzdım blogda cevaben buradan okursun ekliyorum; reyhane dostum ya sağolasın. Zıt mıt sen sevmezsen sevmem dersin buna rağmen onları bile beğenmişsin ya tşkler koca patim .) Eyvallah ciğerim sen iste hemen .)) "Öngörü sahibi yavrum,nasıl da bilir yeni trend kloş etek.." Ya diyorum kaleminin tadı canı var diye... Eleştirisini bile yerinde yapan, cuk oturtan yazılarını seviyorum. Kampanyalardan çok onları seviyorum ve seni elbet .) Puhaha kısım etmiş tam anne lafları yirim yirim. Allah'ım seni başımızdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  4. Ay ben de hiç sevmem öyle düz şeyleri. Kalpti, yıldızdı, fiyonktu. Ekzantrik olmalı, asimetrik olmalı.

    YanıtlaSil
  5. He he Süpersin canım...Ama mideden yine kalbe gidiyor.Yine kurtuluşu yok::))Boş ver olsun varsın.Kalpler güzel olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

  6. Yeşim,sen yap mesela:)

    habinos,merci

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,sen işini bilirsin hocam

    Küçük Mucizem,ne güzel demişsin..

    ♥ŞANSLI♥,seninki de doğru:)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)