1 Kasım 2010 Pazartesi

ZuzuKurabiyeleri' nden gelen hediyelerim

Efendim sevgili Zuzukurabiyeleri bloğu sahibi Zuhalcimin 100. izleyicisi olma şansına sahip olarak ondan aşağıdaki hediyeleri almış bulunmaktayım..

Hediye paketlerindeki zarafeti söylememe gerek yok sanırım, fotoğrafta görülüyor aşikarane..


Sevgili Zuhal bana özenle notlar da yazmış, hediyeleri biraz gecikmişti, oysa benim için sorun değildi,ben bir dost daha kazanma derdindeyim en kahve bahane sohbet şahanesinden.

Ayrıca "Bana uğurlu geldiği için kendisi ,siparişlerimde oldukça yoğun günler yaşadım." yazmış bloğunda...Ohhhhh yandan..

DEMEKKİ NEYMİŞ..
REYHANA HEDİYE GÖNDERMEYE NİYETLENİRSE BİR İNSAN
UĞURLU GELİRMİŞ ONA REYHAN
Ohhhhh yandan..
(AHAHAH)


Normalde artık kitap okuyamıyorum ama bu kitabı mutlaka okuyacağım,benim için almış zira arkadaşım onu.


Şu kurabiyelerin güzelliğine bakınız Allahaşkına..Yaptığın işin en iyisi ol derler ya işte bu Zuhal öyle benden söylemesi..Harikulade kurabiyeler..Çocuklarımla ben yarışa yemişiz..Nasıl özenli nasıl zarif..Sanat bu sanat..Benim gibi odun gibi kurabiyeler yapmıyor..


100. izleyicisiyim ya ne güzel yazmış dimi...







İşte bunlar da küpelerim..


Tekrar teşekkürler Zuhalcim, emeğine sağlık..Başarıların daim olsun..





5 yorum:

  1. Ühüüüü çok kıskandımm şimdii..............Afiyet olsun hatta güle güle keyifle kullanın hatta hayırlı uğurlu olsunn.......hıhh....Sevgiler..;)P

    YanıtlaSil
  2. Wayy kurabiyeler bayıldımmm :) Hemen hüplettin de mi? Yarasın bacıma :) Hediyelerin de şahane güle güle kullan canım. Zuhal'in de ellerine sağlık. Hemen sana hediye ayarlamaya başlayım datlum bana da gelsin uğurun :)

    YanıtlaSil
  3. zeynep,ah canımmmm,keşke hüpletirken yanımda olabileydin,en güzeli ikramım olurdu..

    Yeşim,hem de hemen:)Çok merci.Hediye ayarlamana ne hacet sen zaten bana hediyesin, yoksa halen sana uğurlu gelmedim mi?

    YanıtlaSil
  4. Oyy benim gönlü zengin, reyhan kokulum :) Asıl hediye sensin bana :) uğur böcüğüm benimmmm.

    YanıtlaSil
  5. Yeşim,canım benim dimi, ne güzel

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)