1 Kasım 2010 Pazartesi

Şükürler olsun oğluşumun ultrasonu temiz çıktı

Sevincimi paylaşacağım bir platform olması da iyi..

Efendimm geçen haftalarda minik masum ve benim için 5.5 yaşında ama kendisi 6 yaşında olduğunu söyleyen dünya bir yana o bir yanamın oğlumun bir şikayeti üzerine ultrason sonucunda böbrek yetmezliğini düşündüren bir değer yüksek çıkmış idi...

Ama Dr.hastanede bir kaç kişide daha bu durumla karşılaştığını ve ultrasondan şüphelendiğini oğlumda böyle bir bulgu olmasının yanlış olduğunu söylese de benim renk attı..

Renk atınca çocuğa eziyet etmek istemiyorum ama sizin renginiz renk değil kan tahlili de isteyelim dedi,kanda bir şey çıkmadı,benim renk yine düzelmeyince 15 gün sonra tekrar başka güvenilir bir yerde ultrasona baktırın dedi.

Ve bugün baktırdık, şükürler olsun, temiz çıktı..

Yediği şeyler içtiği ilaç da bu değeri yükseltebiliyomuş aklınızda olsun..

Aslında hiç iyi bir ana değilim ama
Ve Düşünmesi çok kötü ama oğluşşumda böbrek yetmezliği olsaydı verecektim böbrekimi
Ben böbreksiz de yaşardım dimi..
Sevgili bebeğim Yeşom "Aslında hiç iyi bir ana değilim ama" deyince "Yalancıı" dedi bana...:)
Allah hepimizin yavrularını korusun, Amin diyenlerimiz çok olsun...

11 yorum:

  1. büyük geçmiş olsun,iyi bir anne olarak sürekli dua etmişsiniz, dualarınız kabul olmuş...Allah hiç bir acısını göstermesin oğluşunuzun

    YanıtlaSil
  2. aman aman uzak olsun bunlar... geçmiş olsun gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. şükürler olsun ve tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. Canım benimm annelerin hası :) kıyamam sana böbrekimi veririm ben böbreksiz de yaşarım demiş. Analık böyle işte. Yavrusu için hiç düşünmeden canı verir. Böyle bir ana kötü değildir. Acı büber sürerüm diline klavyene ona göre :< Çok sevindim canısı sonuçların temiz çıkmasına :) Allah evletlerından yana yüzünü güldürsün her daim :)

    YanıtlaSil
  5. Amiiiin, ne güzel sonuçlar temiz çıkmış.

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun canım,allah bir daha yaşatmasın

    YanıtlaSil
  7. YETENEK-SİZİN,amin canım sağolasın.Nerdeyse Yeşo ve sen sayesinde iyi anne olacağıma inandım.

    sine'mden,sağolasın canım benim.

    öznur-ata,çok merci canım

    Yeşim,sağol beni tamamlayanım:)Aminnnnn..

    elifin terazisi,çok şükür..merci

    pembe fiyonk, amin canım sağol..

    YanıtlaSil
  8. gözün aydın canım.çok geçmiş olsun.iyi olmasına sevindim.sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle inanamadım Reyhancım.Eminim çok üzülmüşsündür.Seni çok iyi anlıyorum.Neyse iyi şeyler düşünelim.Gözün aydın canım benim.Allah şifalar versin.İyi haberi alıncada dünyalar senin olmuştur.Tekrar tekrar gözün aydın.Sevgiler sana ve tüm ailene.

    YanıtlaSil
  10. Neler olmuş o kadar mailden de yazmadın canım ohh dedim okurken Allah korusun balım geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  11. uğurböceği,teşekkürler canım

    ZUHAL,çok üzüldüm tabi canım,ama sonuç mutlu etti.Çok sağolasın ilgin ve zarafetin için.

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,Stilimin Direktörü,sağol bebem yadellerde bi de buna kafa yorma dedimdi..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)