15 Kasım 2010 Pazartesi

Bayram tebriği+Yaşlı teyze-amcaya rahmet

Efendimm Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, her gününüzün bayram sevinci içinde geçmesini dilerim..

İlahi ben, deliye her gün bayram misali her gününüzün bayram sevinci içinde geçmesini dilerim diyorum ama seviyorum bayram sevinçlerini..

+

Her kurban bayramında istisnasız hatırlarım o yaşlı teyze ve amcayı..

Sene 97..O yıl büro açmıştım kendime, proje çiziyordum..Kendi paramla kurbana katılmak istedim.Bayram sabahı ablamla kurbana katıldığımız kişilerin kurban kesecekleri eve geldik.Babamlar da yarı yere katılmışlardı.

Yaşlı bir teyze ve amca da vardı katılanlar arasında..Teyze bizi görünce çok bozuldu.Bir kişi daha fazla istemiyormuş meğer, kocası ise çok mülayimdi..Katılsınlar tarafındaydı ama teyzeye bişi diyemiyordu.Teyze esti gürledi, biz ablamla kala kaldık.Sonra ikna ettiler, katılımcı sayısı tek rakamla bitmeli katılsınlar dediler..

Velhasıl katıldık, sonra teyze bizi bir sevdi bir sevdi ( ee sevimliydik zira:), kurban eti yedirmeden de  bırakmadı..Çok hoş sohbetti, çok da güldürdü bizi..

Karı-koca pazarcılık yapıyorlardı, meyve satıyorlardı pazarda..Ne yazık ki aynı yıl feci bir trafik kazasında parçalanarak ebediyete irtikal ettiler..

Her kurbanda onlar aklıma gelir..

Nur içinde yatsınlar..


7 yorum:

  1. Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar sağlık ve mutluluk dileklerimle nice bayramlar temenni ederim.Hikaye baştan negatifti ama sonucu mükemmeldi,demekki kötü başlangıçlar iyi sonuçlar doğurabiliyormuş.Allah rahmet eylesin onlarada.Saygılar sunuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim nur içinde yatsınlar. Bayram sevinçleri hiç eksik olmasın hayatından :) iyi bayramlar canısım.

    YanıtlaSil

  3. İlhami Uyar,çok tşk.ederim,size de iyi bayramlar.Saygılar benden de..

    zeynep,hayırlı bayramlar canım.

    Yeşim,amin tatlım.Sana da iyi bayramlar,öperim aşkım..

    YanıtlaSil
  4. Allah ölümünde hayırlısını versin dedirtti bu yazı..
    onlara da Allah rahmet eylesin..
    ii bayramlar cnm..

    YanıtlaSil
  5. Allah nur içinde yatırsın.Nice sağlıklı,mutlu bayramlara.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

  6. Syhn,ölümün hayırlısı inş. hepimize.Sağolasın canım.

    ŞANSLI,Amin canım, sevgiler..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)