11 Ekim 2010 Pazartesi

Şehrimden bir İclal' im Aydın' ım geçtiydi..


Efendim, İclal Aydın' ı taaaa BRT kanalında Hayat Güzeldir programından beri takip etmeye çalışır ve de severim..

Şehrimizden geçeli çok oldu ama ben ancak yazma fırsatı buldum..Çok da görmek istiyordum kendisini.Ve gördüm, yüzü çok güzel, tam benim sevdiğim gibi, ince, uzun, ses tonu ise ne yaparsa yapsın, insanı asla rahatsız etmeyecek tarzda..

Oldukça samimi, içten, aynı yazılarındaki gibi İclal, boşa sevmemişim vesselam.






7 yorum:

  1. İclal'in yerinde olup seninle tanışmak isterdim :) Sen değil O şanslı bence :)

    YanıtlaSil
  2. İclal Aydın' ı ben de çok severim, çevresine pozitif enerji veriyor, bunda gamzelerinin de büyük rolü var galiba, sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. Yeşim, abovvv ne dersinnn..Teşekkürler cancan

    Zencefil ve Tarçın,kesinlikle, sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Yuva yıkan pis şey sevmem kendisini riyakar kadın!

    YanıtlaSil
  5. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ, abovvvv

    YanıtlaSil
  6. Çok severimmmm.Çok tatlı,gamzeli güzel.Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  7. mutfakcini,bence de..sevgiler..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)