10 Ekim 2010 Pazar

A-Box ÇİZME BOT KUTUSU çıktı duydunuz mu?



Ohh be biz kadınlar bir dertten daha kurtulduk ennihayetinde..Çizmelerimiz, botlarımız da rahatlığa kavuşacak, beraberinde bizler de tabii ki..

Benim en sinir olduğum şeylerden biri de çizmelerin yerine koyduğumuzda bellerinden bükülüp katlanması ve kat izi oluşması..artık sinir olmak yok bu kutular sayesinde..Aynı zamanda toz topraktan hijyene de geçiş yapacak evlerimiz, ne de olsa çizmeleri eve alrken illaki dökülür dimi etrafa tozlar.. 

Bundan iyisi can sağlığı derim ben şahsen...Teşekkürler http://www.ayakkabikutusu.com/...

Aynı firmanın ürünü olan ŞEFFAF AYAKKABI KUTULARI ve ÇORAP TUTAMAÇLARINA dair bu yazıma da bakabilirsiniz.

5 yorum:

  1. En sağlıklısı kutuya koymak.Paylaşımın için teşekkürler.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Edi'm de yazmıştı o zamandan beri aklımda. Şu vestiyerim gelsin mutlaka alıcam bu kutulardan :)

    YanıtlaSil
  3. ŞANSLI,kesinlikle hayatım..

    Yeşim, he canım çok çok gerekli bunlar..

    YanıtlaSil
  4. Geldi bile yazdım hatat canom :) http://www.stildirektoru.com/2010/08/seffaf-cizme-kutularm-geldi-yuppiii.html sana da yollatayım ben anımsat bana

    YanıtlaSil
  5. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ, merci, yavrum ne hoş olur vallaaa.Çzime kutuları yazını biliyorum bilmem mi, güle güle tatlım

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)