1 Eylül 2010 Çarşamba

Bence de Doğadan Sofraya Knorr




Efendim insanın moralinin bozuk olduğu gün yukarıdaki paket gelirse ne olur? Tabii ki o fırıncıkla biraz oynar rahatlar değil mi?

Oynadım, rahatladım ben de nitekim..

Benim Knorr yolculuğum çok eskiye dayanır.Babam tam bir hazır çorba fanatiğidir benim.Birlikte çok çorba tükettik onunla Knorr çeşitlerinden.Sonra üniversiteyi başka bir şehirde okuyan ve yurtta kalan bendeniz için Knorr Çabuk Çorbalar çok işime yaradı çokk..

Sonra bir dönem ara verdim, yok hazır çorbalar zararlıydı, yok katkı maddesi vardı..Baktım vazgeçemiyorum bu taddan..Aslanlar gibi araştırdım efendim, Knorrun geleneksel kurutma yöntemiyle, koruyucu katkı maddesi kullanılmadan hazırlandığını öğrendim..

O gün bugün devam içmeye..Afiyet olsun size de..

Sevgili eşim de Syhn' ımın annesinden mi gördü ne? Dondurma da yok mu dedi :)

Teşekkürler efendim..

2 yorum:

  1. Oooo Reyhan'ım gotüüürrr :) Fırın güzel mi sahiden? Ben de isterim banne banne :)

    YanıtlaSil
  2. Yeşim,:)fırını ben çok sevdim, umarım gelir sana da canım.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)