13 Haziran 2010 Pazar

Ezgi'nin kirpik sırrı


Ezgi Mola nam-ı değer kirpikleri için bakın neler yapıyormuş...

Annem kaş ve kirpikler için badem yağı sürmemi söylerdi. Seyrekleşen ve küsen kaşları gerçekten besliyor. Gözlerime de her gün makyaj yapıldığı için kirpiklerime badem yağı sürüyorum. Aktarlardan aldığım saf badem yağıyla önce bir deneme yaptım. Bir hafta sadece sağ kaşıma badem yağı sürdüm, gerçekten de çok yoğun bir şekilde çıktıklarını gördüm. Bir ara annem dermatologlarla birlikte çalışmıştı. Onun önerdiği başka bir şey de, meyve ve bitki kökleriyle cildi temizlemektir. Çok faydasını gördüm gerçekten. Cildimin nefes aldığını, arındığını ve yumuşacık olduğunu hissettim.
 
http://www.sabah.com.tr/Yasam/2010/02/24/ezginin_kirpik_sirri

2 yorum:

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)