6 Mayıs 2010 Perşembe

Fatmataban bloğundan hediyem geldiiiii..





Fatmataban bloğunun düzenlediği hediye etkinliğinden arada bir gülen şansım denk gelmiş ve kazanıvermiştim.Hediyem geldi..

Çok çok beğendim, sevgili Fatma arkadaşım göndermiş olduğu hediye havluma kendi elceğiziyle öyle güzel boyama yapmış ki,ben öyle her el boyamasını beğenmem..Buna bayıldım, eline sağlık..Üstelik kendi kullanmaya kıyamamış nasip bana oldu,yavvvv ben de kıyamam kanımca...

Ayrıca Fatma' cım hediye paketini özenerek yapmış,paketi de çok şık bir çantaya koymuş..Her şey için kendisine kocaman teşekkür ediyorum..

Bir de müjde: Artık Fatmataban  bloğunda hediye etkinliği yapacakmış,şimdiden bol şans hepinize....

3 yorum:

  1. evet bir türlü kullanmaya kıyamadım hatta beklemekten boyalar hafiften havluya renk vermiş, şanslı kişi sizmişsiniz güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  2. anam sende bende hediyelerle ihya oluyoz bacım hehe, güzel günlerde olsun bebem

    YanıtlaSil
  3. f_taban, tekrar teşekkürler..

    STİLİSKOM,Başka neyle ihya olak looooo...Mercüüü

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)