4 Mayıs 2010 Salı

Benden AŞK dileneceksin!..

Dedi bir kaç bölüm önce Bihter Behlül' e..Vayyyy arkadaş, ne iddialı bir söz bu beeee..Amma da meksiii haaaa..Benden AŞK dileneceksin!..

Ehühehhh..Bu cümle kesinlikle kullanmazsam kusur kalacağım cümlelerden..Sevgili eşim duy sesimi,bu akşam kavga edek,zira güzel bir cümle buldum...Sana bu cümleyi kullanmazsam çatdanak çatlama ihtimalim olabildiğince yüksekkkkkk....KAVGAAAAAA....HAYDİİİİİ....

Bihterciğime de güçcük bi not:Üle Bihter heç Behlül' de senden aşk dilenecek göz yok, en azından ben göremedim,sen görünmüüüüüüüü? Hatta sen bi defa daha Behlül' e "Benden AŞK dileneceksin!.." desen, o sana "Oldu, gözlerim doldu" der gibi gibi....

4 yorum:

  1. hahahahaah güzel bi fikir bende kullanayım hahaha

    YanıtlaSil
  2. aaaynen katılıyorum oldu gözlerim doldu'ya :D amaaa öpüyo mu bihter behlül'ü bu perşembe? yoksa bana mı öyle geliyo? ezik ezik "beni seviyosun" sesini duydum ama algım düşüktü o an anlayamadım :))

    YanıtlaSil
  3. aşk dileneceksin ha.vaybe.güzel blog yazıyosunuz .bazen okurken blog yazılarınızı egleniyorum.

    YanıtlaSil
  4. Chunli,Güzel dimi ama:)

    Cicibebe,ben de gördüm fragmanda,hayırlısı bakalım:)

    Aysu,Teşekkürler,en azından bari blog dünyasından hayatın gülümseten tarafı olayım isteğindeyim,başarabilirsem ne mutlu bana..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)