9 Nisan 2010 Cuma

Dağ gibi Muzaffer Bey kör kurşunlara geldiii..



Acım böyükkk..Muzaffer, Kanal D' nin Hanım' ın Çiftliği dizisindeki nam-ı değer esen gürleyen Muzaffer' i geçen haftaki bölümde kör kurşunlara geldiydi..Bu akşam da mefta oldu..Ağladım  da ağladım arkadaş..En az Güllü kadar yanmışım .Seviyordum Muzaffer' i...Pek dizi izlemezdim ben son yıllarda ..Ammaaa  Muzaffer beni bu diziye mıhladıydı..Eşim de izlemez dizi pek, ama o da mıhlandıydı....

Ne izlicezzz biz şimdi...Aşkolsun Orhan Kemal ne istedindi Muzaffer' den...Ahh Mehmet ASLANTUĞ..ekranlar sensiz boş gelecek bana...Şöyleeeee bacına okkalı tarafından bir " HEMŞİREEEE" çekmen yetiyordu beee..O ne karizmaydı...Cümleten başımız sağolsunnnn..




2 yorum:

  1. hahah alemsin kuzum ya izlesem mi acep dedim okurken

    YanıtlaSil
  2. Stilcim, anam izle gerçime Muzaffer' imsiz nasıl olur bilmem ammaaa...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)