27 Mart 2010 Cumartesi

Yılmaz ERDOĞAN'a Acil Çağrı!

Bir sosyal sorumluluk insanı STİLİM DİREKTÖRÜM bloğunda bir yaraya parmak basmıştı,biz bloggerlara siz de basın demişti..Ben de basim dedim ve bastım.Bakalım bloggerların sesi nereye kadar duyulacak bu konuda.

Ben kendim şahsım olarak aslında  Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan' a bu konu iletilse kesinlikle Milli Eğitim Bakanımız Sayın Nimet ÇUBUKÇU nezdinde derhal gereğinin yapılacağı kanaati içindeyim..

Ve ben yine kendim şahsım olarak Yılmaz Erdoğan nezdinde BKM Mutfak oyuncularının ÇOK WC' SİZ HAREKETLER bunlar diyerektene ÇGH' de bu konuyu ekrana taşıyarak,belki direk,belki bir skeç (Vallah ben bilem yazarım o skeci ) olaraktan sesimiz olacaklarına inanıyorum....Mevlam görelim neyler neylerse güzel eyler, ümitvarım bu konuda..

Mahmut ŞANLIER' i bir önceki WC postumda duyurmuştum..Mahmut Bey bu konuda Stilim Direktörüme aşağıdaki yorumu yazmış..Rica ederim önce Mahmut Bey' e kulak, akabi öğrencilere WC verilsin..Bunu hakediyorlar kanımca..




Arkadaşlar,

Elinize ve yüreğinize sağlık.

Duygu ve düşünceleriniz ile yanlız olmadığımızı hissettirdiniz bize.

İyi siz ve sizin gibiler var.

Bu sorun hepimizin ortak sorunu!

Sizde çözüme katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim.

Bir bilgi daha size vermek isterim.

HAKKARİ'DE 68 KÖY OKULUN TUVALETİ YOK !

Hakkari'de, tuvaleti bulunmayan okullardan biri de Şemdinli ilçesindeki Beyyurdu Köyü İlköğretim Okulu...

İlçe merkezine yaklaşık 40 kilometre uzaklıkta 2 derslikli 66 öğrencisi bulunan Beyyurdu Köyü İlköğretim Okulunda tuvalet bulunmaması nedeniyle öğrenciler, teneffüslerde evlerine giderek ihtiyaçlarını karşılamak zorunda kalıyor.

Öğretmenler: Hakkı ve Ramazan Bey : 0534 686 71 15

Hakkai'de bu okullar için Hakkari'li Sn. Yılmaz ERDOĞAN ile iletişime geçip burda ki okulların başta tuvalet ve diğer eksikliklerini gidermeye çalışacağız. Maalesef büyük insanlarla iletişim kurmak çok zor ! Araya yüksek tepeler çıkıyor.

İnternetin gücünü kullanarak ve sizler blog sitelerinizde "Yılmaz ERDOĞAN'a Acil Çağrı" konulu konu açarsanız seviniriz.

Ayrıca sizlerin çaba ve gayreti ile Erzurum'da ki tuvalet eksikliğinin giderilmesi ile ilgili çabamız hala sürmektedir.

Yapılan bu çalışmaların başarıya ulaşması sizlerin eseri olacaktır.

Saygılarımla,

Mahmut ŞANLIER

http://www.okulumuzatuvalet.org

0543 427 96 00

6 yorum:

  1. Hayırlı sabahlar!
    Çok üzücü bir durum.İnşallah wc siz okul kalmaz.
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Şanslı,hayırlı sabahlar!İnşallah kalmaz canım..

    YanıtlaSil
  3. İnşallah wc siz bakımsız hiç bir okul kalmaz

    YanıtlaSil
  4. Yaşa canım ne büyük sevap bir sonuç alsak keşke

    YanıtlaSil
  5. Cicikan, inşallah canım..

    Stilcim, keşke alsak canım..

    YanıtlaSil
  6. Dell dizüstü tamiri ekibimiz bloğunuzdaki çalışmalarınız çok etkileyici olduğundan dolayı sitenizin takipçisi olduk.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)