12 Şubat 2010 Cuma

Keçi Behlül






“Aşk-ı Memnu” dizisinde Kıvanç Tatlıtuğ’un canlandırdığı Behlül karakteri, Şahan Gökbakar’a ilham verdi. Ve Gökbakar, yeni filminde yer alan keçinin adını ‘Behlül’ koydu. Gökbakar, neden bu ismi seçtiği sorusuna kahkahalarla “Behlül’ü çok andırıyor değil mi? Ben çok benzettim ikisini” yanıtını verdi.

Canlandırdığı karakterin adının bir keçiye verilmesine kızmadığını söyleyen yakışıklı oyuncu, Recep İvedik'in Behlül adlı keçisi için şunları söyledi: "Çok beğendim. Ortaya çok başarılı ve son derece de esprili bir şey çıkmış. Şahan her zamanki gibi yine başarılı."

İlahi Şahan alemsinnn..

2 yorum:

  1. Ahahah buna yarıldım işte izlemek istiyorum 3. filmini bende

    YanıtlaSil
  2. Ben de izlemek istiyorum,argo margo napak gülmek bizim de hakkımız..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)